carinag.blogg.se

RÖJT MED PIA!!

Vet, det var ett tag sedan. Har ju varit iväg med Pia och det har inte riktigt funnits tillfälle för bloggandet.
Som jag skrev innan så var vi till Pias mamma en sväng. Där brukar vi inte vara så hemskt länge men när vi väl åkte därifrån stack vi hem till Pias dotter ett tag. Och ja, när man väl pratar med Samina GLÖMMER man BORT att blogga. Just nu när jag kommit hem har jag suveränt ont i magen. Varför?? Jag har ju suttit och skrattat i två timmar. hahaha
Och jag förstår inte ... varje gång vi umgås och pratar med Samina dyker det upp gamla historier. Faktiskt minns jag inte en del av de själv förrän vi börjar prata om det. :) :) 

Nu blir det kaffe i lugn och ro innan jag gör något annat. Ja, jag trivs i mitt eget lilla krypin också. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: