carinag.blogg.se

SÅ ÄR DET!!

Idag blir det lite småstress så här en Lördag. Men ja, ja, ikväll har jag säkert fått gjort allt jag skulle.
Vi skall ju ha ett litet kalas för Beatrice idag, som fyller 20 på Tisdag. Samtidigt skall jag iväg med Pia en snabb runda till sjukhuset, fixa Beatrice present OCH tvätta kläder. Hmmm, jag undrar hur detta kommer att gå.

Men först blir det, i vanlig ordning, morgonkaffe på tu man hand med min dator. :) :) 
Jag hoppas er Lördag kommer att bli grym och att ni kan hänga ute i solen ... när den för en gångs skull visar sig. Ha en riktigt bra dag alla och var rädda om er.

Och visst ja, en liten påminnelse bara att jag idag byter bloggportal. http://carinagranstrom.blogspot.se/
Glöm inte att spara.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: