carinag.blogg.se

MATKASSEN V. 19!!

Jaha, förra veckans matsedel var något blandad i tycke och smak. Ja, det är väl ingen som har missat våra zucchiniplättar ... som var allt annat än ätligt. hahaha
Eftersom det blev lite si och så med veckans matsedel, så åt vi aldrig Kycklingklubborna med curryfräst kål & äpple. Tanken är att vi skall äta det i morgon. Redan nu kan jag ju säga att det är en av mina absoluta favoriter. Men om jag bortser från den rätten så blir det "Karré med sojarostade rotsaker, skysås & dressad spenat" som var förra veckans bästa maträtt. Det var sååå gott. Och ja, det kommer att serveras på mitt bord fler gånger ... med just det här receptet. :) :) 



... och just det ja, nu har vi en ny matkasse ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: