carinag.blogg.se

MÅLTIDEN IDAG!!

Det är faktiskt inte helt fel med det här med veckomatkassar som man beställer. Idag åt vi kycklingwrap, såååå gott. Och det bästa är helt klart att man redan har det hemma, behövs inte rusas iväg till affären klockan 19 när man upptäcker att man saknar något. Det är riktigt nice. Funderar faktiskt på att fortsätta med det sen också när det bara är jag och Beatrice.
Och en sak som slagit mig här är att det är ju inga maträtter som tar flera timmar att göra. Man kan i lugn och ro tillreda efter en lång arbetsdag och ändå äta i någorlunda tid. :) 
I Måndags när första maträtten skulle tillagas tyckte vi det såg väldigt lite ut. Hur skulle vi bli mätta på det? Men faktiskt ... vi blev riktigt mätta och belåtna. Jag tror att man ofta tar den där andra och tredje portionen för att det är så himla gott ... egentligen hade man inte behövt det.
Idag blev jag mätt efter EN wrap, så nog får man mat för pengarna alltid. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: