carinag.blogg.se

IMPONERANDE KYRKA!!

Jag har haft en tung men riktigt intressant dag. :) 
Idag var vi två stycken som höll till i en helt annan församling på andra sidan stan. Då kyrkogården är stor, uppdelade på två stora kyrkogårdar + en gigantiskt stor kyrka, tog det oss en hel dag att gå igenom och städa den. Det har varit roligt. Inte riktigt lika stora lokaler som på förra stället. Det kan jag förstås tycka är bra, många men små rum. Precis lagom. hihi
Jag vart såååå hänförd av själva kyrkan. Den är så stor att den normalt är uppdelad i olika dagars städschema. Den har flera läktare och riktigt stor yta även på första våningen. Om jag någon gång skulle gifta om mig ...... vilket jag naturligtvis inte skall hehe ... så skulle den kyrkan vara mitt första alternativ. Jag blev så himla imponerad. :) :) 

Som sagt, det har varit en tung dag. Och mina ögonlock känns tyngre och tyngre för var minut som går. Så nu säger jag godnatt till alla söta och hoppas ni får en fortsatt härlig kväll och natt. :) 

Sov gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: