carinag.blogg.se

HEMKOMMEN!!

Hej o hå ...
Nu är jag äntligen hemkommen, jag och lillknatten ... vår lilla ettåring. :) :) Eftersom han inte fick något av mig igår när det var kalas fick jag ila iväg och fixa det idag. Och till min hjälp hade jag så klart en liten Alexander med mig ... en SOVANDE liten Alexander. hahaha

Och givetvis går man INTE in på Wessels utan en liten avstickare till Ambrosia. Alexander sov sig igenom hela besöket både på Wessels och Ambrosia. Ja, det hade ju kunnat sluta med att jag suttit och suckat för mig själv. Men icke då. Jag var väl förberedd och hade dragit iväg med Pia. hahaha

Men det är alltid lika skönt att komma hem faktiskt. Så nu blir det en kopp kaffe i min egen lilla olugna vrå...



... varför tror ni vi trivs så bra i varandras sällskap? Japp, vi är lika sociala båda två. hehe ...
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: