carinag.blogg.se

FREDAGSKVÄLLEN BÖRJAR BRA!!

Känner mig riktigt avslappnad ... måste bero på att helgen börjat superbra. Hade ett långt och bra samtal med bästa vännen, och så klart sitter jag bara och slappar framför datorn.
För ett tag sedan kom Beatrice hem och hade en överraskning till mig. Den goooa tjejen ville göra mamma glad så här en Fredag och hade lite fredagsgott till mig. Lite osäker vart hon allt, hon visste ju inte riktigt om det var okej eller inte eftersom jag egentligen inte äter choklad längre. Yeah right ... jag slutat äta choklad??? haha
Jag säger att jag har slutat för det låter så himla bra. Men sanningen är ändå den att jag inte kan motstå det så fort jag får en chans. Men jag köper åtminstone inte det själv. Räknas det? hihihi

Nu blir det lite Fredagsspa för min del. Får pyssla om mig själv lite, har ju ingen annan som gör det åt mig. :D :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: