carinag.blogg.se

FREDAG!!

Fredagsmorgon ... och en klämdag. Sitter här nu på morgonen och tycker det är ovanligt tyst i lägenheten och funderar på varför inga alarmklockor ringer ... bara mitt som har hörts. Så när klockan blev 6 var jag tvungen att knalla in till Beatrice så hon inte skulle försova sig ... hon har ju en buss att hinna med. :) 
Jag väckte henne, hon tittade lite skumt på mig och sen somnade hon bara om. Och när jag kommer in till mitt eget rum så slår det mig ... hon är ju LEDIG idag. hahaha

Jag har dock ingen lovdag och måste snart börja göra vid mig för att hinna. Morgontiden går så fasligt fort och jag hinner knappt med någonting. Men ja, ja, det är ju trots allt Fredag och det är så så så skönt. :) 

Jag hoppas ni får en härlig och solig dag idag. Passa på att njuta, har hört att det skall bli sämre väder i helgen igen.
Ha en bra dag på arbetet, hemma eller var ni än håller hus ... och var rädda om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: