carinag.blogg.se

FAMILJEMYS I DET GRÖNA!!

Det har varit några fantastiskt härliga timmar ute, med grillning och familjemys. Dock var det lite kallt de gånger solen försvann bakom molnen ... men annars en perfekt grillning. :) :) 

En del reagerade på mitt förra blogginlägg när jag skrev att Dennis och Dessi bestämt att vi skulle grilla. Någon kommenterade, några skickade meddelande.
För att göra en lång historia kort så var det Dessi och Beatrice som planerat grillningen, något som jag själv inte visste om. Men ja, det är bara ord ... något som jag själv aldrig reagerar på när jag läser eller hör någon prata. Det har hänt tidigare att folk "berättat" för mig att jag sagt eller gjort fel. Ja, jag vet att jag ibland inte skriver exakt hur saker och ting ligger till. Men återigen ... det är bara ord. Ibland måste man läsa lite mellan raderna.
Blogginlägget handlade inte om vem som sagt eller gjort vad, det handlade om mig och vad jag skulle göra härnäst. Och ja, jag skulle ut och grilla med familjen ... vilket vi gjorde. :) Och vi hade det HÄRLIGT, härligt. hihi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: