carinag.blogg.se

TRISTESS!!

Har ni någon gång vaknat upp och känt att ni helt enkelt vill ligga kvar i sängen ... och inte prata eller göra något alls? Just så kände jag när jag vaknade i morse. Har ingen aning om varför, det har inte hänt något speciellt. Jag bara kände mig helt off. Till och med när alla lämnade lägenheten i olika ärenden och jag blev ensam, kände jag mig så där illa till mods och ville bara krypa ner under täcket och gömma mig. :( 
Jag var tvungen att göra något för att få bort känslan, så jag satte igång spotify och började städa. Och ja, lite hjälpte det ju. Om inget annat känns det himla skönt att ha nybäddat och dammfritt. :) 
Och efter en paus på balkongen i det ljuvliga vädret ... och helt allena med tankar och humör, kändes det såååå mycket bättre.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: