carinag.blogg.se

LUNCH HOS AFFE!!

Stackars lilleman har gått och blivit sjuk här hemma. Både näsa och ögon rinner. Och vi vet ju alla hur svårt det kan vara att sova med en jobbig förkylning. Usch, det är inget vidare. Nu har han i alla fall somnat ett tag igen. Vi får hoppas han sover ett tag nu så hans mamma också får vila sig lite.
Själv känner jag mig lite tung i huvudet. Men jag tror helt klart att det beror på att jag inte fått i mig kaffe på hela dagen.

Tidigare när Dennis hämtade mig från vårdcentralen körde vi inom kyrkogården på väg till Radix. Det ligger ju precis bredvid nästan och eftersom det var lunch precis då passade vi på medan jag hade "lunchrast".
Nu börjar det bli så fint väder så man snart kan ta med sig fika och sitta där. Just vårt lilla kvarter har ju både bänkar och fint runt själva kvarteret, så det blir mysigt det med. Och jag tror alla gånger Affe skulle gilla det.
Och snart nog kan vi börja göra om lite och få fint på gravplatsen. Sommaren nalkas fortare än vad man kan tro. :) 

Nu blir det lite kaffe för min del så att mitt tunga huvud förhoppningsvis slappnar av.



... lunchen intogs hos Affe ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: