carinag.blogg.se

SNÖN HAR LAGT SIG!!

Jaha, då kom snön hit i alla fall!!!??? Ingen höjdare när man nu redan var ute och var tvungen att köra hem. Det var kanske tur i oturen att jag redan hade hunnit köra ut. Annars tror jag banne mig att jag stannat hemma.

Men det blev åtminstone lite kaffe idag igen hos bästa vännen ... inte illa. Och naturligtvis hittade vi samtalsämne den här gången också, även om vi mellan varven är extra sociala med allt annat. hahaha
Och ja, så här kan det se ut när jag och Pia sätter igång med våra diskussioner och funderingar. :) :) 
När jag väl mött upp Dessi var vi en snabbrunda till Wessels. Och det var då jag blev chockad när vi kom ut igen. Snön hade lagt sig.
Det roliga var så klart att se hur Alexander reagerade på snön för första gången, med tungen ute som om han ville smaka på snön. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: