carinag.blogg.se

HAR REGISTRERAT JOBB!!

Lite effektiv har jag ändå varit idag, trots att det blev både siesta och tvättning. Har ju varit tvungen att sköta en del arbetsförmedlingsbagateller också.
Numera skall man ju klicka in sig på AF och registrera de arbeten man har sökt. Så det har jag sysslat med nu. Det blev inte så väldigt många sökta jobb, endast sex st. Men jag kan väl tycka att det är ganska bra ändå med tanke på vilken månad det var och att det led mot jul. Det går ju alltid ner något inför semestrar.
Den här månaden kommer förhoppningsvis att blir bättre. Och jag tänkte faktiskt kolla lite på jobbsökningen sen också idag. Men först blir det en paus ... en liten utgång med Dessi och Alexander. Alltså, man måste ju få "leka" av sig också lite mellan varven. hahaha

Så det blir närmsta gungan ... passar lika bra för ung som gammal. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: