carinag.blogg.se

FREDAGSAVSLUT!!

Yes, yes, yes, nu är Fredagen snart slut. Oj, oj vad jag kommit att älska Lördagar. hahaha
Nej då, vi har haft en jättemysig Fredagkväll, med mycket spel, kakor och spel igen. Det har varit allmänt härligt. Dock har vi bara tre spel hemma än så länge, varav två av de är olika typer av monopol. Så det blir något enformigt. Så nästa "löning" är det jag som försöker få tag i ett fjärde, så det blir lite rotation. Jag älskar att spela spel, ett lite annorlunda kvällsnöje mot allt det här med telefoner och datorer. :) :) 

Och kvällens middag var det faktiskt jag som stod för, fantastiskt eller hur? Och ni känner väl mig vid det här laget. När jag står vid spisen så handlar det om 5-10 minuter. hahaha
Så idag blev det spagetti och köttbullar. Men vi blev mätta i alla fall och det är huvudsaken. Faktum är att jag sitter fortfarande och är riktigt mätt.
Så nu avslutar jag den här härliga Fredagen med en kopp kaffe till en bra film på kanal 11, "skicka vidare".

Jag hoppas ni också har haft en mysig kväll och att natten blir god och låååång. :) Och ni har väl inte glömt ... lägg er med ett stort leende, det underlättar morgondagen.

Godnatt och sov så gott. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: