carinag.blogg.se

EN HÄRLIG EFTERMIDDAG VID GUNGORNA!!

Vi hade en riktigt härlig stund ute vid gungorna även idag. Och vem har sagt att det bara är barnen som kan leka? Nope, idag satte jag mig på gungan. :) 
Det känns som att jag behövde den här eftermiddagen. Och så fick jag så klart även med mig Teddy. Visserligen blev det inga jobb sökta idag. Men jag har lovat mig själv att inte boka in mig och bestämma något med någon i morgon. Då är det jobbsök så gott som hela dagen.

Under tiden jag och Teddy sen stack iväg till affären så fixade Dessi middagen. Så det var bara till att sätta sig till bords när jag kom hem. Det är aldrig fel.
Så nu skall jag bara smälta maten lite innan jag tar disken. Ja, jag tycker vi skall hålla kväll nu. Eller vad säger ni?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: