carinag.blogg.se

BÖRJAR SÖKA FÖRST NU!!

Japp, jag har lyckats igen......
Jag började innan med lite datajobb. Jag läste och läste. Men hur jag än försökte så förstod jag inte vad där stod, kunde knappt se bokstäverna framför mig. Så jag var tvungen att lägga mig att vila en stund, ögonen var riktigt tunga ... och somnade. Och ja, nu har halva dagen gått ... till ingen nytta.
Men nu har jag i alla fall satt mig med en ny kopp kaffe ... och är mycket, mycket piggare. Så nu skall jag ta och skynda mig att "jobba" lite innan kroppen vill annat. :) :) 

Jag har kommit in i en sådan konstig period där jag sover bort ett par dyrbara timmar, det gillar jag inte alls. Men jag antar att det är svårt att bryta de vanorna så länge jag inte har ett arbete att gå till. :( Och för att lyckas med det, ja då måste jag söka, söka, söka.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: