carinag.blogg.se

TJATAR VIDARE!!

Japp, det gick precis så bra som jag hade hoppats på.
Nu ringde den gulliga tjej igen som jag varit i kontakt med tidigare om ett eventuellt jobb som personlig assistent. Och nu händer det ju lite saker. Den här kunden fattade tycke för mig och ville träffa mig. Så nu har jag ett möte inbokat med damen i fråga redan i morgon ... skall dit direkt efter mitt städjobb och träffa henne.
Detta är helt enkelt så suveränt att jag nästan går omkring på moln just nu. Jag vet, man skall aldrig ta ut något i förskott. Men det kan inte hjälpas, jag hoppas verkligen att hon gillar mig när vi väl träffas. :) :) 

Nu blir det lite disk och matlagning. Och idag känner jag att jag kan göra vad som helst utan att det blir tråkigt. Tänk vad lite positivt besked kan göra för humöret. haha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: