carinag.blogg.se

INTRESSANT KYRKA!!

Nu kan jag ju verkligen säga att jag har arbetat en hel dag och är ganska trött i både kropp och huvud. Det har varit både kul med en massa nya ansikten och lärorikt. Tänk att själva städningen i sig kan vara givande. Trodde jag aldrig jag skulle säga. Men det är faktiskt så att det blev något helt annat när man städade efter en viss sorts rutin.
Sen var det ju inte helt fel med själva kyrkan i sig. Tänk att jag idag varit inne i Malmös äldsta kyrka ... som byggdes på 1100-talet. Vaktmästaren hade en hel story att berätta, så intressant det var. Japp, man kan väl säga att jag haft en betald historielektion. :) :)  

Det blir i alla fall en riktig slappekväll, känner mig ganska mör. Det märks verkligen att jag inte är van vid att hålla igång så här en hel dag. Men kul har jag haft det. :) 

... malmös äldsta kyrka invändigt ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: