carinag.blogg.se

HEMKOMMEN FRÅN BLÅKULLA!!

Har ni haft besök ikväll? Jag glömde ju nästan bort att det var ikväll påskkärringarna ringer på dörren. Så om någon skulle dyka upp får jag väl dela med mig av mitt påskägg som jag fick från jobb. hihi
Har ingen aning om det varit någon och knackat på, har inte varit hemma så länge. Mötte upp Pia tidigare för att köra en del ärenden. Och jag har ALLTID kameran med i beredskap ... just för att kunna lägga in här på bloggen. Var tror ni kameran låg? LÄNGST NER i väskan, där gjorde den väldigt stor nytta kan jag tala om. hahaha
Visserligen är det inte en jättebra kamera längre. Den har ju några år på nacken och börjar bli lite si sådär. Men den gör jobbet åtminstone ... när man väl plockar upp den från väskan. :) :) 

Nu blir det lite slapp framför TV'n innan jag kastar in mig själv i duschen. :) :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: