carinag.blogg.se

GRATTIS PIA!!

Idag händer det mycket minsann. Det är ju valborgsmässoafton och tillika vår egen kungs födelsedag. Men vad hade allt detta varit värt om inte bästa Pia hade firat födelsedag hon med? :) Japp, ikväll kommer vi att fira stort. hehe
Jag ser fram mot det så klart, men först skall en ny arbetsdag göras ... och idag blir det 100 % koncentration. Måste erkänna att jag var lite si sådär i koncentrationen igår med tanke på intervjun jag skulle på sen. Men idag är det fokus. :) :) 

Jag säger grattis redan nu till Pia och du ... klockan 12 får jag besök av några gemensamma vänner, kika in här då och hör deras hälsning. :) :) :) 

Nu blir det morgonkaffe. Hoppas ni alla får en fantastisk dag, det tänker jag ha. Gå ut där med leende läppar, och glöm inte att vara rädda om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: