carinag.blogg.se

FICK SKRÄMSELHICKA!!

Det vart en bra eftermiddag och kväll. Jag och Teddy flög iväg med lilleman till Eco där vi hade en liten mysig stund ... i alla fall ända tills lilla pyret höll på att skrämma slag på farmor och farbror Teddy. Plötsligt när vi går där i gången på Eco börjar Alexander klökas utav bara den och blev illröd i ansiktet. Allvarligt, jag trodde mitt hjärta skulle stanna. Jag var helt övertygad om att han fått något i munnen och började sticka in fingrarna för att få ut det. Teddy var den lugna och tog resolut upp honom ur kundvagnen och börjada trycka på magen och dunka i ryggen. Det var så klart inget farligt och allt lugnade ner sig när vi inhandlade en päronmer så han fick dricka lite. Men guuuu vad läskigt det var. Kändes ganska lagom skönt att få komma hem sen och lämna över honom till föräldrarna. hahaha
Japp, det var dagens skrämselattack. :) :) 

Nu tänkte jag lämna er för ikväll. Klockan tickar på och i morgon är som sagt en ny och spännande dag.
Så jag säger godnatt till alla söta och sov så gott.
Sweet dreams.

... pyret fick en egen liten stol av gammelfarmor när hon kom på besök ikväll ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: