carinag.blogg.se

ENSAM OCH ÖVERGIVEN??!!

Har ni någon gång haft en sådan dag då ni känt er som om ni var den absolut ensammaste människa i universum? Okej, det var kanske liiiite överdrivet. Men faktum är att jag har haft en sån märklig känsla ikväll. Jag förstår inte hur man kan känna sig ensam och "övergiven" med huset fullt av folk. Konstigt är det men ja, jag har haft den känslan ikväll. Och jag kan för mitt liv inte förklara varför. 
Så nu är jag glad att det är kväll så jag kan krypa ner under täcket och drömma mig bort ... och tror så klart att jag vaknar i morgon bitti med Fredagsglädje. :) 

Jag hoppas förstås att NI haft en mysig och härlig kväll med nära och kära. Och visst glädjer ni er också över att det är Fredag i morgon? Det bästa med att arbeta är ju givetvis att man slipper ställa klockan på Lördag, så yeey, jag längtar också tills morgondagen. :) 

Godnatt alla söta och sov så gott. Glöm inte leendet på väg till sängen. :) :) 
Dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: