carinag.blogg.se

LÖRDAG MORGON HALV 6!!

Idag åker jag och Beatrice på kalas till Svedala. Och eftersom jag nu mår som jag gör, tänkte jag försöka vila så mycket som möjligt innan vi åker. Jag har sovit ganska dåligt i natt, inte konstigt alls med tanke på min täppta näsa. Men jag tar det också, känner mig inte speciellt nedstämd för det. :) 
Det enda som stör mig lite är att jag inte orkar plocka i sovrummet. Kroppen är inte alls med på noterna där. Ja, ja, det försvinner ju inte, all städning ligger så snällt och väntar på mig. Riktigt hyggligt tycker jag. :) :) 

Nu sitter jag i alla fall med mitt morgonkaffe. Trodde ju att jag skulle få sovmorgon idag, men det smög sig. Jag vaknade nästan lika tidigt som jag brukar. Alltså, vem sitter och njuter av sitt kaffe halv 6 på morgonen en Lördag när de inte behöver kliva upp och åka till jobb?

Nu skall jag fortsätta njuta av morgonen och tystnaden. Hörs om ett tag.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: