carinag.blogg.se

GODMORGON ALLA!!

Morgon igen ... och ytterligare lite piggare.
Jag var så trött igårkväll att jag inte orkade lägga något inlägg här. Jag bara tog det lugnt, slappade ...... och naturligtvis SOV. Men nu är jag på G igen.

Jag har fått nya arbetstider på jobbet från och med idag. Så nu kommer jag att jobba 8.30 - 14.30. I morse ställde jag alltså klockan något tidigare. Tror ni jag vaknade? NEEEJ. Nu har kroppen vant sig vid att stiga upp halv 6 ...... så halv 6 blir det. Jag vet, klart jag hinner ändå. Men som sagt, ni känner ju mig och mina startsträckor. :) :) 

Nu är HELA familjen vakna ...... och i början på nya förkylningar. Snacka om rundgång. Ja, ja, nya medikamenter och nya tråkdagar.

Nu skall jag göra vid mig så jag hinner tills det är dax att ge mig av. Hoppas ni får en härlig dag alla, och ta hand om er.

...... och så var det det här med var vi sover på nätterna. Skulle in i sängen igårkväll, var riktigt trött. Och vad möts jag av? Jo, det här hahaha. Det tog lite tid innan jag själv kom i säng ......
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: