carinag.blogg.se

DENNA FÖRMIDDAG!!

Sooom jag slocknade igårkväll, med påslagen dator och allt. Inte blev det något "godnatt" härifrån inte. Är jag pigg nu eller? Japp...
Dock vaknade jag med huvudvärk, mindre mysigt.

Idag kommer jag att åka till jobb lite senare. Ett utvecklingssamtal med Beatrice på hennes skola skall klaras av först. En märklig känsla har börjat uppstå nu på morgonen, detta blir första besöket på skolan utan Affe. Han var väldigt engagerad i både utvecklingssamtal, föräldramöte och allt annat som hade med skolorna att göra. Och han var också väldigt omtyckt, han hade alltid ett skämt på lut åt Beatrice mentor. :) :)
Jag märkte även på Beatrice igårkväll att hon var lite spänd, "översprallig" skulle jag vilja kalla henne. Och jag tror absolut att det har med den här dagen att göra.
Tillsammans fixar vi det, tillsammans är vi starka. Men jag skulle ändå önska att den här förmiddagen snabbt blir överstökad.

Nu är det morgonkaffet som gäller ... och så skall huvudvärken vräkas. :) 

Ha en bra dag alla, och ta god hand om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: