carinag.blogg.se

VARFÖR JAG BYTTE TILLBAKA!!

Så gott jag sovit inatt. Utan att överdriva är det nog första gången på flera, flera månader som jag sovit så här gott. Kan det bero på de två glas irish coffee jag drack igårkväll? Ja, antagligen.

Som ni ser så har jag bytt tillbaka till mitt gamla tema här på bloggen. 
Från början när jag kände att jag ville förnya mig berodde det lite på att jag ville att allt skulle synas på sidan när ni klickade in er och läste. Jag ville att ni redan från början skulle se de senaste inläggen vid sidan, så det skulle bli lättare för er att klicka in er på ett äldre inlägg om ni ville.
Men det hade sina nackdelar.
En hel del tyckte det var jobbigt med det nya temat i och med att de läser från mobilen. Texten blev mindre och man var tvungen att förstora så att det gick att läsa. Och då stod inte all text i fönstret och man fick skrolla rutan för att kunna läsa allt.
Jag vet själv när jag är inne på någon blogg från mobilen och jag måste hålla på att rulla runt i fönstret, och jag kan ibland bli lite irriterad på det. Så skall man inte behöva känna som läsare.
Nu har jag i alla fall ändrat tillbaka. Så alla ni som läser via era mobilen, jag hoppas det känns bättre nu.
Allt för mina läsare så klart. ;) ;) 
Ni kan fortfarande se senaste inläggen om ni klickar på den fliken ovanför texten. Då kommer de senaste inläggen fram.

Nu skall jag morna mig, lite senare än vanligt, med kaffe och datasurf. Sen börjar väl dagen med tvätt och städ som vanligt här hemma.

Ha en härlig Lördag och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Jag som precis börjat vänja mig ;) men är nog det bästa så här iaf! Speciellt de dagar du skriver många inlägg annars blir det mycket rullande som sagt.

Svar: Skall försöka hitta andra alternativ. Men så länge får det vara så här...
Carina G.