carinag.blogg.se

SKÖNT MED FREDAGKVÄLLAR!!

Det känns att det är Fredag och att klockan ringt 05.20 fem dagar nu. Jag är riktigt trött och bara sitter vid datorn och slöar, ja och så hänger ju ögonen så klart. ;) 

Jag och Beatrice är ensamna ikväll. Så idag blir det middag för två ... om jag nu orkar ta mig hela vägen till köket och diska undan först. :)
Skall göra mitt bästa i alla fall, och undan skall det gå. För sen blir det fredagsgott ... både fast och flytande. Och japp, jag tror jag blir lite piggare när jag fått mat i magen, plockat undan disk, satt på mig myskläder och verkligen får känna av att det är HELG. :)

Asch, tror jag börjar med en paus på balkongen. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Arne
skriven :

Det gör du alldeles rätt i, visst är det skönt med Fredags kvällar när man får ta ett glas vin eller 2 och bara mysa med familjen framför tv;n

Svar: Håller helt med. Det är mys på hög nivå. :)
Carina G.