carinag.blogg.se

MÖRKT OCH KALLT UTE!!

Då får vi se idag om jag kan gå tidigare från jobb. Jag har drygt 2 1/2 timme till godo, och man skulle ju kunna tänka sig att jag skulle velat rusa hem och sätta mig med datajobb direkt. Men jag sitter här nu och funderar på om jag ändå inte skall ta den tiden till att sticka iväg och hälsa på Affe.
Såg igår att stenen ÄNTLIGEN har kommit på plats. Oh, den är så fin. Dennis, Teddy och Beatrice har verkligen gjort ett bra jobb när de valde stenen.
Som sagt, det hade passat bra att sticka iväg dit om jag kommer iväg redan 13 från jobb.
Men vi får se. Jag vågar inte planera fullt ut, mina planer bruka allt som oftast spricka. hahaha

Nu blir det mer kaffe och en cigarett på en mörk och kall balkong, sen in i en VARM dusch.

Ha en superdag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: