carinag.blogg.se

HALLOWEEN

Ikväll hade vi besök av ett par riktigt läskiga häxor här minsann. Det var tur att jag köpt godis så de inte rövade bort mig av ilska. :) :) Ja, jag fick ju köpa upp ett lager. Man vet ju inte med de där häxorna. De kanske kommer tillbaka eller skickar någon annan att skrämmas eller busa med oss. hahaha
Det är nog därför jag känner mig så där lagom behagligt trött ikväll. Känner mig lite upprymd, det gör jag alltid när det har med barn att göra.
Inte för att jag orkar göra så värst mycket, men ja jag är på ett mysigt gott humör.

Nu blir det snart mat. Och så klart blir jag extra pigg av det. Oh, vad det doftar gott från köket.



Så här mysigt har vi det när vi tittar på Alfons Åberg. Och ja, det bästa man har sätter man ju på bordet. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: