carinag.blogg.se

VARIT OCH TRÄFFAT ALEXANDER!!

 
Lite dålig uppdatering idag, jag vet.
Har precis kommit innanför dörren efter att ha varit hos Dennis och Dessi en sväng.
Var ju bara tvungen att träffa lilla Alexander. Har ju som sagt bara sett honom en gång på BB.
Han är så himla fin, och mitt hjärta bara smälter när jag ser honom.
När man väl sitter där med det där lilla knytet i famnen så försvinner allt sådant som t.ex att jag skall uppdatera bloggen. Hade bara Alexander i mina ögon. hahaha

Sitter just nu och tar det lugnt och funderar på dagens middag. Börjar bli ganska sylten faktiskt, får se vad vi kan skrapa ihop.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johan
skriven :

Ta nåt habbagejs från kyken

Svar: Det skulle jag ju kunna göra, om jag bara visst vad habbagejs är. :)
Carina G.