carinag.blogg.se

SISTA FÖR DAGEN!!

 
Nu är det inte mycket energi kvar i den här kroppen, kommer alldeles snart att behöva lägga den på laddning några timmar. :) 

Jag hade i alla fall energi nog att ge mig iväg en kort sväng till mamma och hennes man. De kom ju hem från semestern idag, så vi fick ju sticka iväg till de direkt och hämta GODIS. För så klart, vad är en semester utan att ta hem gotti gott gott till barn och barnbarn?
Nu gäller det bara att hålla sig så det inte äts på tvären. Tänkte att det åtminstone kunde få ligga till helgen. Men om man känner mig så ......
Jag tvivlar starkt på det själv. hahaha

Med detta korta inlägg säger jag godnatt, nu går jag och kramar kudden.

Förresten, innan jag släcker ner; nu när vi satt hos mamma, skulle Beatrice ta lite nässpray mot sin täppta näsa. Och jag blev så full i skratt när jag läste lappen som satt på flaskan, "skall sprayas i näsan". Kan ju vara bra att veta att det är i näsan den skall användas. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: