carinag.blogg.se

REKLAM!!

 
Har precis suttit och tagit bort en massa reklam som kommit på min mail. Och jag kan inte låta bli att låta irritationen komma fram en aning.
Förstår inte var all reklam kommer från. Folk har sagt att det är om man klickar in sig på en massa sidor och fyller i sin e-postadress. Men jag vet ju ganska säkert att jag inte har gjort det, eftersom jag inte gillar den typen av registreringar. Så var kommer allt ifrån?
Ibland försöker jag mig på att blockera, men då kommer det reklammail från någon annan adress eller person från samma ställe. Så det spelar ingen roll hur jag bär mig åt.

Jag kollar av min mail flera gånger om dagen, eftersom jag fyller i min e-postadress när jag söker jobb. Det är viktigt att jag hela tiden håller koll där, så jag inte får viktigt meddelande från något företag. Därför kan jag också sålla bort all reklam ganska omgående när det kommer. Men de få dagar då jag inte gör det, om jag t.ex. är borta nästan en hel dag, då ligger det 30-40 mail direkt. Såååå irriterande.

Såja, nu rann det av mig. Vad bra att jag har er att gnälla hos. hahaha

Skall iväg till stallet nu, och regnet det ÖSER NER.
Hmm, kanske skall man ta med schampo, slå två flugor i en smäll liksom??

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: