carinag.blogg.se

HUR MÅNGA AGENDOR BEHÖVS?!!

 
Ja, jag undrar verkligen hur många kalendrar som behövs för att inte missa möten, göra dubbelbokningar etc.

Jag har bordsalmanacka, almanacka i mobilen och almanacka i min mail. Ändå har jag lyckats med konststycket att dubbelboka. Hur gick nu det till? ;) 
Skulle skriva in en tid från mobilen till min bordsalmanacka och upptäckte att jag redan hade en tid att passa samma dag, och nästan samma tid också.

Så nu har jag två tider till 3/6. Skall ju vara på TRR klockan 10:00, samtidigt som jag har en annan tid på Ikea. Smart där......not.
Jag hade ju hellre velat åka till Ikea, men är nog så illa tvungen att välja TRR.

Det är ju just för den anledningen jag har tre almanackor, för att kunna bestämma tider även när jag inte sitter hemma, och skall kunna se tiderna på mobilen.

Ja, ja. Inget att göra åt saken nu. Får väl skärpa mig tills nästa gång.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Det är just därför du dubbelbokar... När du sitter hemma och bokar skriver du upp det i din kalender på skrivbordet o glömmer skriva det i mobilen. När du sitter ute så skriver du det i mobilen o kollar inte kalendern som ligger där hemma på skrivbordet. Det är just därför man bara skall ha EN... som man alltid har med sig!

Svar: Jag började med skrivbordskalendern då när jag var utan telefon några veckor. Sen har det bara blivit att jag fortsatt. Men annars har du väldigt rätt. Det borde vara lättare att ha en som man alltid har med sig. :)
Carina G.