carinag.blogg.se

GRAND OLE OPRY HOUSE IN NASHVILLE!!

Alla som älskar countrymusic vet nog vad jag talar om när jag säger att drömmen skulle vara att få se Grand ole opry house i Naschville.
Snacka om akustik, det är i alla fall vad jag inbillar mig.

Och varför kom jag att tänka på detta nu då? Menar, jag har ju inte varit vaken så länge. 
Har precis satt mig med mitt morgonkaffe, öppnat upp datorn och började med att kolla igenom mailen. Då hade jag fått reklam om någon tävling där priset var en resa till Nashville. Det hade jag ju så klart inte sagt nej tack till.
Nej, jag skall inte tävla. Det är sådant som gör att man får ännu mer strunt på sin mail. Försöker ju begränsa det så mycket jag bara kan.
Men förstår ni grejen? Bara tanken att få sitta på det stället ger mig rysningar. hahaha

Nåja, det var dagens dröm, tillbaks till verkligheten.
Skall dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro, så att jag vaknar till liv riktigt ordentligt.

Detta är alltså måndag.
Ny vecka och nya "att göra"-planeringer väntar ...... när jag VAKNAT.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: