carinag.blogg.se

ETT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET!!

Idag har det verkligen varit många skratt. Måste säga att Beatrice är på väg att bli den nya komikern i familjen. Dennis och Teddy har ju alltid så roliga kommentarer och dialoger att skrattsalvorna brukar avlösa varandra. Idag tog dock Beatrice över den rollen. Eftersom det kommer så plötsligt hinner jag aldrig filma, vilket är lite synd. Skall försöka vara mer beredd med filmningen nästa gång. :) 

Med tanke på alla skratt jag får med mina barn, måste jag få ett långt och mer hälsosamt liv. I alla fall om man skall tro forskarna som påstår att patienter med smärtor kan uppleva en lindring om de utsätts för humor.

Jag har ingen aning om man skall tro på det eller inte. Men jag skickar ändå över ett litet "skratt" till er innan läggdax, kanske det kan få någon av er att må lite extra bra så här på nattkvisten. :)
Själv orkar jag inte skratta mer idag. Jag har en stark dragningskraft mot sovrummet och min härliga säng.
Jag säger därför godnatt till er alla, och hoppas att ni är med mig även i morgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: