carinag.blogg.se

Söndagkväll ......

...... och riktigt trött trots att klockan inte är så mycket.
Har inte riktigt kommit in i bloggandet heller än. Är fortfarande på "lekstadiet" och kollar runt vad som finns för finesser. Tycker det aldrig tar slut haha.
Var ju i stallet tidigare idag med Beatrice. Fick en härlig promenad dit. Riktigt skönt i solen, dock var det kallare både i stallet och i ridhuset. Men för en gångs skull höll jag inte på att frysa tårna av mig. Så kanske det är på rätt väg nu, så man snart kan sluta bulta på sig en massa. Ser ju nästan ut som en eskimå när jag går ut, frusen som jag är haha.
Nej, nu skall jag fortsätta utforska lite, innan det är dags för sängen.

God natt på er.



                                                    
                                                    Beatrice och Felix
 
 
                                                       
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: