carinag.blogg.se

SOMMAR???



Oj, oj, oj vad mätt jag är nu.
Förstår inte varför man äter tills man nästan spricker, kan ju knappt röra mig.
Tack snälla Dessie och Dennis!

Vinter blir sommar.
Ni glömmer väl inte att ändra tiden?

Själv brukar jag ha en förmåga att glömma när det väl är dax.
Förra året missade jag det totalt. 

Jag och Beatrice satt i lugn och ro i köket och åt frukost. Eftersom vi skulle iväg till stallet kl: 10, satt jag och höll koll på väggklockan. Jag tyckte så klart vi hade väldigt gott om tid, när klockan bara var 9. Det visade sig dock att klockan var 10. Och där satt vi i godan ro och hade inte ens börjat klä på oss.
Lektionen skulle börja halv 11.
Snacka om brådska hahaha.

Vi hann, men det var verkligen precis.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Oj blir de sommartid inatt, tack för påminnelsen för de hade jag helt glömt bort hahah

Svar: Har själv alltid lika svårt att komma ihåg det. :)
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Vi tänker så här, fast det kanske ni redan gör oxå .. vid Sommartid ställer vi Fram Trädgårdsmöblerna o vid Vintertid ställer vi Tillbaka Sommarmöblerna .. då brukar det funka .. men vi glömde bort det i varje fall igårkväll, men vi håller reda på Fram o Tillbaka iaf .. hehe ..!

Svar: Så sant, så sant Bittis. Brukar också tänka så..... en vecka innan det är dax. När dagen sen kommer, så är det som bortblåst. hahaha
Carina G.