carinag.blogg.se

APROPÅ INGENTING!!



Nu skall ni få höra.

I natt somnade jag 04.00, och klockan ringde 08.00 i morse. Fick fyra timmars sömn, så det var ju inte alls konstigt att jag var tröttare än tröttast i morse. "Varför?" tänker ju säkert ni nu.
Ja, detta är faktiskt helt otroligt. Hade någon sagt till mig för några månader sedan att jag idag skulle sitta och blogga och "snacka" med er här, så hade jag bara skrattat och snabbt skakat på huvudet. Har aldrig förstått mig på det här med bloggar. Men det är så superroligt, att jag glömmer tid och rum när jag sitter här.
Jag var datanörd redan innan. Nu är det ännu värre. Ja, jag har ju egentligen inte tid att träffa någon och vara social hahaha. Jo då, så hemskt är det ju så klart inte. Mina barn skulle dock hålla med om att jag är en datanörd. :) Har alltid trott att det var barnen vi skulle skydda och inte låta sitta för länge framför datorerna, inte tvärtom. hahaha
Man kanske skulle lägga in sig för rehabilitering mot datoranvändandet? Hmmm, undrar om man får ta med sig datorn. haha

Förresten. Nya sättet att göra äggröra. Tydligen var spisen upptagen, så Beatrice tyckte det gick lika bra på golvet. hahaha

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: