carinag.blogg.se

SISTA DAGEN I STALLET!!

Idag är det inte vilken Söndag som helst, det är ju terminsavslutning på ridningen för Beatrice. Sen går hästarna på semester. Synd bara att det skall vara sådant busväder, regnet fullkomligt öser ner. Kan ju inte tänka mig att det vänder till solsken innan vi skall iväg. :) 
Jag hade inte haft något emot en kulvert idag faktiskt. Vad bra det hade varit att kunna gå "inomhus" hela vägen till stallet. hahaha

Ja, ja, nu skall vi inte ta ut det våta i förskott. Det är ju fortfarande några timmar till. Jag skall i alla fall morna mig lite först i lugn och ro.

För er som inte behöver gå ut idag, det är ju trots allt Söndag, så dra täcket över huvudet och somna om.

Godmorgon.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: