carinag.blogg.se

SÅ HÄR MINNS JAG AFFE!!

Jag fortsatte ju att kolla in bilder när jag lagt min fotobeställning för ett tag sedan. Det är både jobbigt och mysigt att titta på gamla bilder.
Jag minns tiden med glädje då barnen var små och vi hittade på en massa saker med de. Och det är samtidigt jobbigt. För varje bild minner mig om en tid jag aldrig kan få tillbaka och jag saknar det verkligen. Jag saknar Affe otroligt mycket.

Det hände även tidigare att vi tittade på gamla foton. Och även om vi varit skilda i många år, hade vi väldigt roligt tillsammans när vi gick igenom alla dessa bilder och kom ihåg allt som hänt på våra små äventyr med barnen.
Allt var inte en dans på rosor, vi var oense om mycket. Men en sak var vi utan tvekan överens om, hur mycket vi båda älskade att hitta på saker med hela familjen.

Så här minns jag Affe.










Fyra generationer Granström;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

När jag ser dina bilder kommer det en massa minnen och smyger sig på här hos mig också.En Ford som var med om mycket,skånemejerier,lastbilar m.mOch även om det var långt mellan gångerna vi sågs på senare tid så är det fortfarande svårt att förstå att jag aldrig kommer att få se och prata med "Affe" igen.

Svar: Ja, minnena är många.
Carina G.