carinag.blogg.se

MÅSTE VAKNA SNABBT IDAG!!

Japp, jag hade verkligen mys med DVD'n igårkväll. Och givetvis såg jag hela filmen ...... från insidan av ögonlocken hahaha. Jag somnade som en fura.
Det blev en gammal klassiker med Goldie Hawn, "Tjejen som visste för mycket". Och eftersom jag nu sett den en miljon gången ungefär, var det ju inte så konstigt att jag somnade. Nackdelen är att jag vaknade med värk i nacke och rygg. :( 

Nu är väl tanken att jag skall morna mig snabbt för att kunna följa med Teddy till stan. Han har ett möte 10.15, så det blir inte så lång startsträcka för mig idag. Men jag klagar inte, kommer i alla fall ut i luften idag också.

Nu skall jag dricka kaffe och se om jag inte kan få upp mina ögon några millimeter till.
Ha en bra dag, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: