carinag.blogg.se

EN DAG MED SHOPPING!!

Dålig uppdatering idag. Upptäckte ju tidigare att mina inlägg inte kommit in som de skulle. Men inte nog med det. Internet har ju även strulat för mig lite ikväll, så jag har inte kunnat publicera mina inlägg. Lite irriterande. Men, men, sådant som händer. Får hoppas det blir bättre i morgon. :) 

Det har i alla fall varit en lång dag ute på stan idag, som ni säkert redan förstått. När vi väl hoppade av bussen hemmavid, så blev det en tur upp till mamma på lite kvällskaffe.
Varken jag eller Beatrice kände för att gå hem direkt. Och dessutom var ju Dennis och Dessi hos mamma redan, så valet blev enkelt. Jag vet, vi har ju träffat både Dessi och Alexander flera timmar. Men det är alltid lika trevligt att träffas ändå. :) 

Det var ju en himla tur att Teddy var med när vi skulle hem från mobilia. Vi gick nämligen in på Lidl och handlade hem lite mat. Och på väg till bussen fick jag superont i både fötter och ben. Eftersom vi handlat en hel del tog Teddy påsarna, gulliga han. Kände mig som en gammal 95-åring, som gick med krokig rygg och haltade. hahaha

Nu är det sängen som gäller. Ha en underbart skön kväll/natt alla ni som fortfarande är vakna. Alla ni andra, hoppas ni sovit gott.



Far och son skall naturligtvis matcha varandra. :) 







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: