carinag.blogg.se

NYTT OCH FRÄSCHT!!

Jag har fått ett nytt rum helt plötsligt.
Dennis var på Ikea igår och då hittade han det här fina skrivbordet med en bokhyllssektion. Mitt rum är ju så litet så jag kände att jag behövde minimera mina möbler. :) :) Och ja, det blev riktigt, riktigt bra, jag är supernöjd. Dock tror jag att en städning på sängen är ett måste om jag skall ha någonstans att sova. hahaha
Tänk, när jag flyttade in mitt andra skrivbord i sovrummet rensade jag en hel del. Men ändå har jag sååå mycket som var förlagt till skrivbordet innan. Det går ju liksom inte nu. Jag har inget skåp på detta. Men det gör absolut inget, jag får helt enkelt sålla och kasta lite mer. :) :) 
Så det blir mitt sista kvällsnöje innan jag kryper ner under mitt varma täcke.

Hoppas ni haft en bra kväll, det har jag haft. Så nu säger jag godnatt till alla där ute och sov gott.
Sweet dreams.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: