carinag.blogg.se

FEL DAG!!

Sååå flitig jag har varit och klockan är inte mer än 8. När jag druckit mitt morgonkaffe började jag dra bort sängkläder, sortera tvätt och allmänt undanplock. Och när klockan var 7, tog jag mitt pick och pack och drog iväg ner till tvättstugan ... bara för att upptäcka att det är på Tisdag jag skall tvätta. hahaha
Rätt tid ... FEL DAG.
Och när jag stod där i tvättstugan och letade efter min tvättkolv kom jag ju på att Dennis sagt senast igårkväll att vi skulle tvätta på Tisdag klockan 7. Är det åldern som spökar igen. :) :) 
Nåja, nu fick jag i alla fall renbäddat ... och det innan tuppen är vaken till och med. :) 

Så nu blir det lite mer kaffe medan jag väntar på att familjen Granström/Pettersson skall vakna. :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: