carinag.blogg.se

MOT MALMÖ IGEN!!

Nu sitter vi åter igen på tåget med destination Malmö.
Vilken rolig och mysig dag vi har haft. Skratten har avlöst varandra och tiden har bara rusat iväg.
Måste ju säga att Pia har en grymt härlig familj, vi kände oss riktigt välkomna. Och när blygheten väl lagt sig, var flickorna väldigt öppna, skojade och fjantade runt, som bara små sexåringar kan. :) :)

Har tagit en del bilder som kommer upp här på bloggen sen när jag sitter vid en riktig dator. Vi får se vad jag orkar med när jag kommer hem. Just nu är jag såååå trött, måste vara Valjes friska luft. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Så kul att ni kunde komma och Ella har tjatat öronen av oss om att ni ska komma imojjon igen hehe! Hoppas resan hem gick bra;)

Svar: Jo, den gick bra. Dock sov jag den mesta sträckan, så Beatrice fick roa sig själv. :) Du får krama om tjejerna från mig och Beatrice, som blev väldigt förtjust i de. Hade det inte varit så långt, hade vi med glädje kommit o hälsat på imojjon igen. :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Haha ska jag göra !