carinag.blogg.se

ÄNTLIGEN HEMLAGAT!!

Äntligen hemmalagat ikväll. Det känns som om det var jättelängesen vi lagade något riktigt ordentligt här hemma, sista tiden har det nästan bara rört sig om utemat. :) Visserliger supergott, men ack så onyttigt.

Det var Dennis och Dessi som stod för denna härliga middag ikväll. Och naturligtvis gjorde de Beatrice till viljes och bjöd på favoritmaten, kos kos sallad med fläskfilé. Mums, vad gott det var. :)
Nu saknas bara kaffet efter maten, sen är jag helnöjd.

Nu säger jag godnatt.
I morgon är en ny dag, en dag med äventyr utanför Malmös gränser. Vart vi åker berättar jag i morgon. :) :) 
Men tills dess får ni ha en riktigt härlig kväll och en bra natt.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Vem vet det blir kanske hemlagat utanför Malmös gränser med om ni ska till nån snäll;)

Svar: Mmmm, nu blir jag ju nästan hungrig igen. :)
Carina G.