carinag.blogg.se

VART TOG SOLEN VÄGEN??!!

 
Vaknade 6 i morse, glatt överraskad att jag inte hade behövt någon väckarklocka. Men inte lika glad av att titta ut genom fönstret. Vart tog solen vägen?

Nu har jag i alla fall varit i kontakt med tandläkaren.
Hade ju ingen aning om att det skulle ta så här lång tid. Men tydligen är det inte alls konstigt att man är svullen upp till två veckor efter att man dragit ut en visdomstand. Så stackaren får gå omkring så några dagar till, hon ser ut att ha påssjukan. :( 

Såja. Nu när det är fixat och Beatrice är på väg till skolan, kan jag koncentrera mig på mig själv och få lite kaffe i kroppen. Måste ju återställa balansen. hahaha
Och egentiden på morgonen är nog min bästa tid. :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Irena
skriven :

Håller med - älskar "egentiden" på morgonen... nyhetsmorgon o några koppar kaffe :)
Ha en fin dag!

Svar: Hoppas du också får en bra dag, och massor av kaffe. hihi :)
Carina G.