carinag.blogg.se

MÖTE NR TVÅ!!

 
Ja, då var det dax igen.
Idag har jag ju som sagt "spring i benen" hahaha. Är alldeles strax klar för att ge mig iväg till stan och ett möte på arbetsförmedlingen. Tid för en ny handlingsplan. Det enda den egentligen går ut på är att jag skall kunna återkomma till AF och redovisa sökta arbeten.

Man borde ju få lite provision därifrån. Tänk er själv, hade inte vi arbetslösa funnits, så hade de ju inte haft något att göra, stackare. Man kan väl nästan säga att vi bidrar till deras lön. Visst är vi snälla? haha

Som sagt, idag springer vi runt......


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Varför har du fotat din son när han joggar? Hahaha xD

Svar: Hahahaha. Det var dagens bästa.
Carina G.

2 Linn
skriven :

Nu tycker jag att Jonte är lite väl elak. Fy dig Jonte. :)

Svar: Hahah. Teddy blev glad nu när han läste din kommentar. Han tyckte det var skönt att det fanns någon på hans sida.
Carina G.

3 JonteBoy
skriven :

Varför det Linn? :O
Teddy ser ut så när han joggar ;) hahahaha

4 Linn
skriven :

Det förtstår jag carinag, din son får ge mig en stor puss när vi ses :)

Jonte: Teddy är så söt när han tränar även fast han är snygg som han är :)

Svar: Linn, lovar att säga till honom, så du får din puss.
Carina G.

5 Teddy
skriven :

Linn du är mycket snyggare gumman :) <3

6 Anonym
skriven :

Teddy: Nej du är snyggast <3

Carinag: Så bra :) Du kan nog vara en bra svärmor ;) hihi

Svar: Och jag saknar ju en svärdotter till Teddy. Du låter ju väldigt perfekt för den rollen, så det blir nog bra.
Carina G.

7 Linn
skriven :

Absolut Carinag, vi kan la diskutera det under svensexan?! :) hihihi

Svar: Hahaha, det låter bra.
Carina G.

8 Linn
skriven :

Bra :) Vi säger den 26 maj då? Till svensexan? xD

Svar: Hahaha. Nu börjar Teddy bli lite vit i ansiktet.
Carina G.

9 Teddy
skriven :

Inte vit i ansiktet.. Men jag börjar bli lite smått rädd! Hahahah xD

10 Linn
skriven :

Det är bara för han saknar mig för mycket ;) hihihi

11 Teddy
skriven :

Kanske.. kanske inte xD
Men saknar Linn är la klart att jag gör. Min goaste lilla vän <3

12 Linn
skriven :

Saknar dig me min allra goaste o finaste vän som finns <3

13 JonteBoy
skriven :

Naw så gulliga ni är här ;)

14 Karin
skriven :

Jag vet Jonte, min dotter är alltid lika guliig o go.

Fin blogg // Linns mor

Svar: Tack så mycket. Roligt att du gillar den.
Carina G.

15 Teddy
skriven :

Jag vet min svärmor :) Din dotter är den goaste som finns :)

16 JonteBoy
skriven :

Nu skall man lägga sig :) skall inte ni det?

Karin; Jag ringer dig imorgon, behöver prata med dig om en sak.

Carinag; Jag har erbjudande till dig, om du är intresserad av känna pengar på din blogg? Men det kan vi ta sen, orkar inte just nu är svin trött!

Teddy min babe; Jag ringer dig imorgoneftermiddag. Skulle behöva din hjälp med en server?!

Nu har jag hälsat till alla, förutom Linn men hon är tvättlinan för ikväll. Hahahahahahaha xD

Svar: Jonte, jag är alltid intresserad när det handlar om pengar.
God natt och sov gott.
Carina G.

17 JonteBoy
skriven :

Lysande Carina!
Jag skall visa Teddy en grej, så kan han lära dig. Det är jätte lätt och jag tror inte det skall vara så svårt. Men jag hör av mig :)