carinag.blogg.se

JAG ÄR REDO!!

Det är inte varje dag man är påklädd och redo att ge sig iväg när klockan bara är lite över 6. Japp, jag är klar att sticka ner till tvättstugan, synd bara att man inte kommer in där och kan börja tvätta innan 7. Idag vill jag bli klar så fort som möjligt eftersom jag efter det skall träffa väninnnan klockan 9. Så det vill till att jag blir klar ... utan några missöden och incidenter nere i tvättstugan. Ja, här nere kan vad som helst hända med söndriga maskiner och folk som börjat använda fel maskiner. :) :) 

Nu skall jag först sluka mitt kaffe så jag kan vakna till liv ordentligt.
Ha en fantastisk dag i skolan, på arbetet eller vad ni än skall göra idag. Och glöm inte att vara rädd om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: