carinag.blogg.se

HÅRDA VINDAR!!

Snacka om storm utanför mitt fönster, tror nästan att rutan skall gå sönder. Idag börjar ridningen igen så jag är nästan tvungen att ge mig ut. Är det något jag har svårt för så är det hårda vindar. Jag har ganska dålig balans i vanliga fall, och idag lär jag väl inte alls kunna gå utan hjälp. :) 
Inatt har jag, för en gångs skull, sovit hela natten. Så jag är otroligt pigg ... skön känsla. Skall försöka ta vara på den känslan och verkligen ta vara på dagen när väl ridningen är slut.

Men nu först är det morgonkaffe som gäller. Ha en fantastisk dag alla. Ta det försiktigt när ni går ut ... var rädda om er i blåsten.

GODMORGON

... satt på balkongen och fick till och med hålla i mig ... då blåser det hårt minsann. :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: